سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در هر شب جمعه، سوره واقعه را بخواند، خداوند او را دوست بدارد و محبوب همه مردمانش گرداند، و هرگز در دنیا گرفتار درویشی، فقر، درماندگی و هیچ آفتی از آفات دنیا نخواهد شد و از همراه ان امیرمؤمنان خواهد بود. این سوره، ویژه امیرمؤمنان است وکسی در آنْ شریکش نیست. [امام صادق علیه السلام]

برای هرتفکری که باشه مطلب داریم

سلام .

من ویهان دارایی هستم . یک بسیچی که در منطقه کردستان زندگی می کنم.

این جا همه مارو به چشمه یه دوشمن می بینند

فکر می کنند ما جاشونو گرفتیم. در حالی که من خیلی دوست دارم که با اونها رابطه داشته داشته باشم. حتی منو تهدید به مرگ کردن.. ولی می خوام اینو بگم که تا اخرین قطره خونم

به عنوان یه بسیجی در کردستان خدمت می کنم واز هی چی ترسی ندارم

اینو برای شما بازگو می کنم که اگر اتفاقی برام اتفاقی پیش اومد شما حد اقل منو باور کنید.

ما در این جا مظلوم واقعه شدیم  ولی به امید خدا از هی چی ترس ندارم و تا اخرش هستم




دارایی ::: شنبه 85/7/29::: ساعت 3:38 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :2829
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
دارایی
انسانی آرام
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<